Proglašena elementarna nepogoda
Župan Zagrebačke županije proglasio je elementarnu nepogodu nastalu uslijed nepovoljnih klimatskih prilika – dugotrajne suše, za područje Zagrebačke županije.Prijave šteta od elementarne nepogode primaju se od 5. rujna 2011. do zaključno 16. rujna 2011. godine u vremenu od 08,00 do 14,00 sati u sobi 41, zgrade Gradske uprave, Trg A. Starčevića 12, Sv. I. Zelina.
Prijave se podnose na obrascu koji se dobije u navedenoj sobi. Uz prijavu obavezno treba priložiti posjedovni list (original ili fotokopija). Zahtjev za posjedovni list podići u sobi 41.
Važno: Obiteljska gospodarstva koja su osigurala svoje usjeve i nasade u nekoj od osiguravajućih kuća ne mogu prijaviti štetu od suše
- šteta na usjevima mora biti najmanje 20 %
- po svakoj prijavi komisija će izaći na teren te utvrditi stvarno stanje štete na terenu
Molimo sve poljoprivrednike KOJI ZADOVOLJAVAJU NAVEDENE UVJETE da se odazovu i prijave štete na svojim poljoprivrednim kulturama kako bi se mogao obaviti što precizniji uvid u nastale štete.
Povjerenstvo za procjenu šteta
Subvencioniranje prijevoza srednjoškolaca i studenata
Grad Sveti Ivan Zelina i Zagrebačka županija subvencionirat će troškove prijevoza učenika u iznosu od 25% cijene mjesečne karte. Za obitelji koje imaju 2 učenika srednjih škola subvencioniraju se karte u iznosu od 40% za svakog učenika. Grad Sveti Ivan Zelina redovnim studentima subvencionirat će troškove prijevoza sa 200 kuna od iznosa cijene mjesečne karte.
Za ostvarivanje prava na subvenciju potrebno je popuniti Zahtjev u Upravnom odjelu za društvene djelatnosti, normativne i upravno-pravne poslove (soba 37) u prostorijama Grada Sv. Ivana Zeline na adresi Trg Ante Starčevića 12. Prilikom popunjavanja Zahtjeva potrebno je priložiti Potvrdu o redovitom upisu u školsku godinu 2011./2012. i osobnu iskaznicu (ili uvjerenje o prebivalištu). Na temelju popunjenog Zahtjeva se izdaje Potvrda za kupnju karte prijevoznika „Čazmatrans-Nova" d.o.o.
Za sva dodatna pitanja nazovite 01/2019-215, Ivka Pecak.
Početak školske godine 2011./2012.
U ponedjeljak, 5. rujna 2011., započinje nastava u školskoj godini 2011./2012.
OSNOVNA ŠKOLA DRAGUTINA DOMJANIĆA
1. Učenici predmetne nastave (od 5.-8. razreda) nastavnu godinu započinju jutarnjom smjenom. U ponedjeljak će im nastava trajati od 8:00 do 11:30 sati. Svi razredni odjeli imaju po 4 školska sata. Autobusi polaze u 7:00 ujutro sa svih polaznih stanica, a vraćaju se u 11:45 sati na svim linijama.
2. Učenici razredne nastave (od 1.-4. razreda) nastavnu godinu započinju popodnevnom smjenom. U ponedjeljak će im nastava započeti u 12:00 sati, a završiti u 15:20. Autobusi polaze u 11:00 sati sa svih polaznih stanica, a vraćaju se u 15:30 sati.
3. U Područnim odjelima Prepolnu, Kominu i Radoišću nastava počinje u 8:00 sati i završava u 12:30 sati za sve razrede.
Svim učenicima želim uspješnu školsku godinu. Neka u novoj školskoj godini prošire svoja znanja, steknu nove vještine i spoznaje i uživaju u druženju s prijateljima i učiteljima.
Ravnateljica škole: Barbara Crnec
Više informacija potražite na: http://www.os-ddomjanic-zelina.skole.hr/
---------
OSNOVNA ŠKOLA KSAVERA ŠANDORA ĐALSKOG
MATIČNA ŠKOLA U DONJOJ ZELINI i PODRUČNE ŠKOLE NESPEŠ I PSARJEVO
- 5. do 8. razred Donja Zelina - od 8,00 do 10,30 sati
- 1. i 2. razred Nespeš - od 8,00 do 10,30 sati
- 1. do 4. razred Psarjevo - od 8,00 do 10,30 sati
- autobusi kreću s polaznih stanica: Majkovec i Laktec u 7,15 sati, Blaškovec i Psarjevo u 7,30 sati
- 1. do 4. razred Donja Zelina, od 10,30 do 13,00 sati
- 3. i 4. razred Nespeš, od 10,30 do 13,00
- školski autobusi kreću s polaznih stanica: Laktec i Majkovec u 9,45 sati, a iz Gornjeg Psarjeva i Blaškovca u 10,00 sati
Matičnoj školi u Donjoj Zelini i školi na Lokaciji Nespeš turnusi se izmjenjuju tjedno.PŠ Psarjevo radit će stalno u jednoj smjeni i to ujutro.
1. Tjedan ujutro:
5. do 8. razred Donja Zelina, 1. i 2. razred Nespeš, 1. do 4. razred Psarjevo
1. Tjedan popodne:
1. do 4. razred Donja Zelina, 3. i 4. razred Nespeš
Dolazak u školu organiziran je školskim autobusima po ustaljenom rasporedu vožnje.
Ravnateljica: Branka Dananić, prof.
Više informacija potražite na: http://www.os-ksdjalski-donjazelina.skole.hr/
Oprez - ambrozija!
Obavještavamo Građane Grada Svetog Ivana Zeline da alergija na ambroziju pokazuje trend porasta, a polen ambrozije predstavlja veliki zdravstveni i gospodarski problem.
To je samonikla biljka koja raste na sunčanom, nedovoljno obrađenom zemljištu gdje se lako rasprostranjuje. Najčešće je nalazimo pokraj putova, uz ceste, na zapuštenim parcelama te na nekultiviranim mjestima i gradilištima, a kao korov je najčešća u kukuruzu.
Stoga, molimo vlasnike zapuštenog i ambrozijom obraslog zemljišta da očiste i pokose svoje parcele. U protivnom, poljoprivredni redar biti će primoran izaći na teren te za svako nepoštivanje Zakona o poljoprivrednom zemljištu i gradske Odluke o agrotehničkim mjerama naplatiti novčanu kaznu.
Nova razmjena školskih udžbenika
Učenici! Roditelji!
Zbog velikog interesa HU „Ivančice“ je produžila akciju razmjene školskih udžbenika za osmogodišnje škole s područja grada Sv. Ivana Zeline. Razmjena će se održati u petak i subotu 19. i 20. kolovoza u Biškupcu zelinskom, Zajčeva 3 od 17 do 19 sati. Sretno!
..Dobrovoljno darivanje krvi
Uključite se u akciju darivanja krvi Gradskog društva Crvenog križa Sv. Ivan Zelina.
Darivanje se održava:
14.08.2011., Bedenica - škola, 9:00 - 11:00 sati
14.08.2011., Blaževdol - Vatrogasni dom, 11:30-14:30 sati
16.08.2011., Sv. Ivan Zelina - Gradska vijećnica, 12:00 - 19:30 sati
Molimo ponijeti osobnu iskaznicu.
..